Bli scout i Eksjö scoutkår!

Vad roligt att du vill bli medlem hos oss!

Vi ses ute vid scoutstugan jämna lördagar under skolterminerna. Vi börjar 11:30 och avslutar ca 13:30.  De äldre (från äventyrare) åker hem 15:00. Ibland så avviker från detta så titta under varje avdelnings terminsschema för detaljer.

Vi är alltid ute och vi grillar kl 13:00 så ta med kläder efter väder och något att grilla.

Ifall man är osäker på vägen så kan man höra av sig till kontakt.eksjoscoutkar@gmail.com så kan vi ses inne i Eksjö på stora parkeringen vid hotellets annex kl 11:00.

Du ansöker själv att bli medlem genom denna länken.
Termins avgiften är 210 kr. Med terminsavgiften så är man försäkrad under scoutaktiviteterna och man får även en medlemstidning. Man kan prova på två gånger gratis.

Så kom ut till oss nästa lördag och testa!

Maila kontakt.eksjoscoutkar@gmail.com ifall du undrar något. (Glöm inte att kolla skräpposten för svaret sen!)